11.12.2011
Новости » РТРС

Америчка телевизијска станица "Фокс" користила је снимке немира у Атини уз прилог о дешавањима у Русији након парламентарних избора.
Британски дневник "Дејли телеграф" наводи да су руски медији, који подржавају Кремљ, ову "грешку" искористили као сугестију да је у питању покушај Запада за свргавање са власти руског премијера Владимира Путина. Лист наводи да је "Фокс" почетком седмице "очигледном и срамотном грешком" приказао снимке немира у Атини а не у Москви и демонстранте како бацају "молотовљеве коктеле", каменице и флаше. Овај пропуст примијетила је руска телевизијска станица "Раша тудеј", оптужујући "Фокс" за намјерну употребу погрешних снимака и тамну завјеру уз подршку САД за подстицање друштвених немира у Русији. "Фокс" је саопштио да је у питању грешка и уклонио видео-снимак са своје интернет странице. РТРС